Thursday, 29 November 2012

Projek Baru

Hello, hello, hello..testing2 1,2,3
Oops lupa pulak... Assalamualaikum warga blog yg membaca.. miss Risna here...
ehem2... accually miss risna nk share sikit la tntang projek baru yg sedang miss risna jalankan ni..
first of all miss risna dh lama dh belajaq bt bantal tp yela.. malas..tmbah xde mesin jahit pulak tu... xkan la  nk jahit bantal pakai tangan pulak kn.. bila nk siap... lambt dan amat melecehkan, ade sesiapa ke penh jahit bantal pakai tangan...mmg tabik spring la kn... ok2..melarut plak miss risna  ni. nk cakap ni sebenarnye miss risna ade bt PROJEK BARU iaitu bt bantal yg bertemakan GAZA.. yela kn bila kita tgk sekrg ni saudara islam kita kat palestin, syiria dan negara islam yg lain dalam kesusahan, syahid, berjuang , xkan kita nk diam je kn.. berdoalah untuk mereka...tu dh kira kita menolong mereka..snjata org mukmin kn doa..selain tu kita tolong la pe yang kita mmpu.. so that why la knp PROJEK BARU miss risna ni ade kene mngena kn.. first kita beli la..bantal yg melambngkan GAZA.. harga Rm15 je..mahal x?? x kn?? dok beli tpup bagai tu lagi mahal kn...ni rm15 je.. rm10 akan miss risna masukkn ke tabung aman palestin untuk setiap bantal yang dijual.. so anda yg mmbeli tidak juga merasakan sia2..selain dari dapat pahala, dapat bantal pulak.. boleh dihias dibilik, dalam kereta, diatas meja ke or kat mne2 jela asal ia kelihatan  cantik dan sesuai.

bantal save gaza depan dan belakang bantal 

Ha macammane dengan yang miss risna bt ni?? ok x?? nampak ok x?? bantal ni kire bantal craf la..yg di reka oleh "Risna Simple Craf" ha spe tu? sure la miss risna kn..dh nama pun sme.. klo ade yg nk request nama pun boley jugak.. tp caj lebih sikit la ..mcam yg mmber miss risna oder ni.





custumer request

Ha ok x?? ala....ckp jela cntik, creatif, ,miss risna dh tw dah yg korang semua akan ckp bnda yg sme cm mmber2 yg ckp sblm ni.... alahhhhh... besa jela..x kembang pun..heheheh... so sesiapa yg agak berminat boleh la oder ngan miss risna ok.. okey agak penat menaip.. so miss risna nk caw dulu la... bertemu lagi.... remember... miss risna here..... tata titi tutu…




No comments:

Post a Comment