Thursday, 29 November 2012

Some About Me

Ehem-ehem.. salam sejahtera semua.. bertemu kembali..cewah yoyo o je kn miss risna ni.

Ni nk kenalkan diri miss risna yg serba seadanya? Ha? Serba seadanya? Cmne pulak tu? Pe2 jela.. pastinya cerita miss risna ni x cm cerita korang. Penuh komplikated la senang citer. Nk mula dari mana yeh? Okey dari nama dulu la..ha kalo Nama asal Jamila Husna la. Nama pendek Jamna (gabungan Jamila dan Husna) kalo Nama komisyel: Risna ( gabungan nama ehem-ehem dengan Husna la) Tarikh lahir miss risna ni dalam identity card ialah pade 12 Mei (tahun tu rahsia sbb miss risna ni muda lagi) Asal miss risna ni dari peghak le mne lagi. Tu yg tuleh ni pun ghupe org peghak jugek ye dak? Klo ikut bilangan adik beradik dalam Keluarga ni miss risna merupakan anak tunggal tp....... ha tapi tu ade tw… tapi ade adik 4 orang… cmne tu? Pk la sndiri. Daghi sudut Pendidikan pulak miss risna ni sekolah le.. bukan le x sekolah, sekolah tadika penah, sekolah rendah penah, sekolah agama penah, sekolah menengah pun penah, masuk kolej lagi.. aik jangan pk penah tu masuk kejp je yeh.. semua pendidikan tu miss risna tamat belajo ye dan baru-baru ni miss risna grade dari salah satu kolej swasta dalam bidang Psikologi. Diploma je pun.. kire ok la tu kn? Ui panjangnye pengenalan diri.. ni baru basic je ni.. ade lagi… tp sebelum tu jom intai2 pic-pic miss risna..



ni masa miss risna umur 5 tahun dengan adik kedua

ni la adik-adik miss risna

 ha kire gmbo mase blajo kat kolej dulu la ni

ha ni kire gmbo habis belajo dh le ni

ok, ok dh byk gmbo dh tayang..cukup, cukup len kali nengok lagi yeh~ ape lagi nak tahu pasal miss risna ni? okeyla.. nk citer la sikit pasal warne yg miss risna gemo, ha miss risna ni suka beno warna pink, oren, ungu, byk lagi la warna yg miss risna suka tp paling suka PINK la. Hobi miss makan, kalau pasal mkan ni miss risna x kire la, mkn pe je yg sedap dimakan. cumenye miss risna ni x boleh makan jika makann tu mengandungi, halia yg berketui2 (x hanco), daun bawang, kayu manis, bunga cengkih, dan seangkatan dengannye la.. ha pas tu hobi miss risna pe lagi klo x tido (eee...x senonoh kan?) jalan2, termenung, makan angin la bagai.. cita-cita miss risna ni pn bnyak jugak antaranya miss risna nk jadi wartawan , penceramah bebas, pakar motivasi, ahli psikologi, cikgu pun boleh la tp choice yg terakir la tu.

ni kire pic terbaru miss risna 





kalo korang nk tahu sebenarnye miss risna ni suke bergambo jugak le.. tp bukan bajet cun ok.cz miss risna ni sedo diri.. kuang,kuang,kuang.. okeyla setakat sini saja pengenalan tntang miss risna.. jumpa lagi.. tata titi tutu











No comments:

Post a Comment