Thursday, 29 November 2012

Bermula DiSini

Miss Risna

Ehem-ehem testing,testing.. ok jadik pun. Salam sejahtera semua... Hai kawan-kawan...miss risna nak menceritakan tentang sesuatu yang lawak (lawak ke??) hahah..gelak dulu la..erm...xdela lawak sangat...eh meh sini dekat sikit, dekat sikit muka tu ngan skrin komputer..lagi, lagi..opppsss dah,dah,cukup2. first of all thanks sbb dok jengok blog miss risna ni..Ha ni kali pertama miss risna nak menulis di blog. Al-amaklumlah selama ni xtw pun nk bt blog tu cmne..hahahah.. kolotkn? Anyway xpelah..belajar dri pengalaman..hampir 2 bulan lebih miss risna bertanyakan pada kawan2 tentg blogs tp semuanya xde masa..dorang kate nk bt blogs ni x boleh ajar dengan ckp je tapi kne tunjuk..jd dorg pun xde la masa yang sesuai untuk mengajar dan miss risna pun xde belajar..tp xpela..ni kan dh kire jadi..miss risna belajo sendiri je..hebat tak? hebat kan? ni pun miss risna men tibai je..ntah jadi ntah tidak..hahahhaha....ok..bertemu di lain hari...lepas ni nantikan miss menceritakan tentang latar belakang diri miss risna okey.. caw dulu.. tata titi tutu



No comments:

Post a Comment